Amikor Pissivel a pizzákról beszélgettünk, kiderült, hogy nemzete fiai és lányai nem ismerik, sőt egyenesen furcsának találják a normális európai ember által hőn szeretett Hawaii nevű ananászos pizzafinomságot! Amikor magyaráztam neki, mennyire finom, csak fintorgott!!

 

Kedden volt az első karate foglalkozásunk Pissivel, és ezen alkalomból nyílt napot tartottak a szülőknek. Természetesen beültem, hogy megnézzem, mit is csinál a gyerekem :) Nagyon örültem, hogy az edzőbácsi minden szavát értettem, a gyerekek életkora 4-9-ig terjedt, tehát Pissi az idősebb kategória, ő már 1 éve jár edzésekre (fehér-sárga öve van). Mára végre realizáltam, hogy a magyar emberek, és a magyar gyerekek sokkal szebbek, mint például az olaszok. Annyira csúnya gyerekek vannak, le sem tudom írni. Persze most azt gondoljátok, hogy mondhatok ilyet, de nem látjátok, amit én. Az edzésen a kisgyerek úgy nézett ki mint Quasimodo, aztán elkezdett sírni és még szörnyűbb lett. Nem azért mondom, mert az én gyerekem, de Pissi annyira szép kislány, kimagaslóan szép a többiekhez képest! És nagyon büszke vagyok rá, mert a legügyesebb is :)

Ma végre jó volt az időjárás és volt időnk is, kimentünk hát Zsófival a strandra, ami nagyon nagyon jó volt. Utána beiratkoztunk a nyelvsuliba, ami szept 28-án, egy hét múlva kezdődik el. Basic level, hát igen, ezt 1 perc után tudta a tanárnéni...

Kiderült, hogy Luziék (a családom) imádnak sielni, sőt, van egy wikkendházuk a Mont-Blanc szomszédságában, szóval ha minden jól megy, megyünk februárban együtt sielni Én, Pissi, Lorenzo, Bianca, Giulio és Gilda :) na meg az ő testvéreik, unokatestvéreik és azok macskái-kutyái.  Mostmár biztosan mondhatom, hogy a legjobb helyre kerültem!!!

A hétvégén a család elmegy Rómába, én maradok macskát etetni, a lányokkal tervezünk egy Cinque terre túrát, ami extrémen szép lesz, szóval olvassatok majd, és anyu külön kérésére készülök majd egy "Mit eszek" rovattal is. 

STAY TUNNED!!!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://timigenovabanvan.blog.hu/api/trackback/id/tr903244519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása