Amikor minden jól alakul...

 2011.10.02. 11:37

 Úgy érzem kezd beindulni itt az élet és tényleg minden a legjobban alakul.

A nyelvsulis első (katasztrófa) nap után elmentünk az intermediate (középhaladó) csoport órájára, és nagyon jól éreztem magamat, mert ez már tényleg az én szintem, értek mindent, érdekes dolgokat tanulunk és a csapat összetétele is kedvezőbb, mint a másik csoportban. Hurrá!

Elkezdtem barátokat is gyűjteni, egyre több Erasmusossal, olasszal és magyarral ismerkedek meg. Minden a Facebookon kezdődött, amikor ráírtam Attilára, a magyar srácra az egyetemről...Először találkoztunk nála, ott találkoztam Tündével, a másik magyar lánnyal (akivel mellesleg egy buszon jöttünk Genovába), majd Tündénél lángosos buli volt, ahol megismerkedtem az ő olasz haverjaival, akik igazán kedvesek és jófejek, majd szombat este Housewarming buli volt Attilánál, ahova eljött csomó Erasmusos és nem Erasmusos, au pair, orvos stb. és a társaság egyre csak bővül és bővül. Köszönöm neked Mark Zuckerberg!

Az internetem kérdése is megoldódni látszik, Giulio ezerrel rajta van, hogy csiszoljon nekem netet a szobámba, átalakítjuk az egész itthoni rendszert, és napokon belül már minden jó lesz :)

Juditta barátnőm bejelentette, hogy október 30-án jön hozzám és majdnem 1 hetet töltünk majd együtt, nagyon izgatott vagyok, hiszen június óta csak virtuálisan láttuk egymást. Itt lesz Halloweenkor, és az itt nagy ünnep, partihét lesz!! <3

Rosával is egyre többet tudok beszélni, megjött a kedvem az olasz beszédhez, most már csak tanulnom kell sok sok nyelvtant és szavakat. Tegnap elkezdtem őt megtanítani zongorázni, de nagyon türelmetlen, így nem hiszem, hogy sokáig fogunk jutni. Ezen kívül sokat játszunk együtt, a kedvencünk a sminkelés, ahogy azt az alábbi pár kép is mutatja. Készülünk a Halloweenra. 

A bejegyzés trackback címe:

https://timigenovabanvan.blog.hu/api/trackback/id/tr333271625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eJuditta 2011.10.04. 12:49:23

Jaj én is nagyon-nagyon izgatott vagyok :))) Alig várom már hogy ott legyek!! <3
süti beállítások módosítása