Genova Nervi

 2011.10.05. 10:15

 Vasárnap úgy gondoltuk, a szombati buli után elmegyünk regenerálódni a tengerpartra. VÉGRE jó idő volt a szabadnapunkon! Eredetileg 3-an mentünk volna a lányokkal, de valahogy kezdenek ragadni más emberek is (tökjó). Jött velünk Attila és Kevin is, Attila lakótársa. Elvonatkoztunk Nervibe, ami Genova egyik külső, nyaraló kerülete, 15 perc a központtól, nagyon ideális távolság és ott a part már nagyon jó. A helyszínen meg találkoztunk 4 másik Erasmus diákkal is, így 9-esben nyomtuk a partot. Október 2-án 28 fok volt, tökéletes fürdőzési idő, a tenger nagyon szép volt, sziklákon másztunk és sokat úsztunk, Betti pedig áttörte a saját korlátait és ugrott a szikláról!!! Amikor meguntuk az úszkálást, elsétáltunk a Nervi parkba és játszottunk. Vittem magammal a Jungle Speed-et, amit persze mindenki imádott. Este busszal mentünk vissza a városba, ami nem volt valami jó ötlet, mert 1 órát kóvájogtunk a helyi járattal. Itthon már várt a vacsora és a család melege, azt kell mondjam, nagyon jó nappunk volt (ahogy azt a gépek is mutatják lent). Akkor lett volna persze a legtökéletesebb, ha itt lettetek volna! Mindenki nagyon hiányzik nekem!

Hétfőn megvettem a jegyeket Genova-Pisa között, már készülök Juditta jövetelére!

A keddi napom (október 4) elég mozgalmas volt, reggel elmentem a nyelvsuliba, ahol lehúztunk 3 órát, jó sokat gyakoroltunk, de nem elég a fejlődésemhez, így itthon is szoktam tanulni meg olvasgatni, tv-z nézni. A How I Met Your Mother nagyon vicces olaszul :D (köszönöm Sky TV). Utána elmentem Pissiért a suliba 1-kor, átmentünk a Nonnához (nagymama) ahol mindig érdekes dolgokat ehetek. Nagyon furcsa dolgokat tudnak itt főzni. Mindig van valami hal és olyan módon elkészítve, ami nagyon gusztustalan. Amikor kijöttem, eldöntöttem, hogy minden új dolgok ki fogok próbálni és mindent megeszek, de vannak azért határok, a haltól rosszul lettem :S Utána hazajöttünk Pissivel megcsinálni a házi feladatot, ami a legtöbbször szenvedés, mert ő sem akarja csinálni meg én sem. Így elkezdtünk verekedni és jégkockával dobálózni, kicsit kikelt magából a kislány, de végre úgy láttam őt, mint egy igazi gyerek. Szerintem a szülők nagyon keményen fogják őt és nem engedik kitörni néha. Mindenesetre ezek a játékok erősítik a kapcsolatunkat és remélem, hogy egyre jobban szeret engem :) Ezek után elmentünk karatéra, utána pedig az Operaház (Biancáék) által szervezett koncertre a Galeria Marzinibe. Klasszikus Strauss örömzene a város legszebb sétálóutcájában, nagyon tetszett nekem, a gyerekeknek kevésbé. Most van a városban a Yeacht és Vitorlás kiállítás és vásár, és ennek tiszteletére rendezvények vannak városszerte, a koncert is ezért volt, majd a Via Romából sétálóutcát alakítottak ki (Luois Vuitton, Gucci és hasonló boltok). Számomra nagyon fura volt, hogy az utca népe szabadon bemehetett bármelyik luxusboltba, és ott szétnézhetett és ingyen pezsgőt ihattak és focacciát ehettek a népek. Fura, de jó ötlet :) Pissi és a többi gyerek nagyon nagyon sok boltba bementek és telezabálták magukat focacciával.

A bejegyzés trackback címe:

https://timigenovabanvan.blog.hu/api/trackback/id/tr323279580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása