Valamelyik nap kedves Benni barátom azt kommentelte a blogomhoz, hogy „Party-Party-Party. Timi, Carlow time is over”. Ezen elgondolkoztam. Vajon tényleg így kell ennek lennie? Számomra az Erasmus élet azt jelenti, hogy nem ülök otthon hanem megyek, ismerkedek külföldiekkel, beszélgetünk, jól érezzük magunkat együtt, bulizunk, felfedezzük együtt a kis világunkat. Persze, ezt nem lehet egész életen át folytatni, hiszen a társadalmi elvárásoknak megfelelően kell majd beilleszkedni, megteremteni az egzisztenciát stb… Ezt megértem és elfogadom, tényleg így van. De ÉN szeretném majd egyszer belátni, hogy le kell állni, vagy ha nem is leállni, de stabilabb életet élni.  Igen, én még nem készültem fel erre, nem készültem fel a szorgos, mindennapi munkára. Valószínűleg még sokáig keresni fogom a kibúvókat és lehetőségeket, és a válaszom Benninek, hogy  Te döntöd el, mikor van vége a bulinak!

Más.

Szombaton reggel 5 óra alvás után felébredtem, hogy levigyem Pissit a színjátszó órájára. Mondhatom, nem volt valami kellemes, már csak azért sem, mert az első olyan nap volt, amikor kabátot kellett felvennem, hideg volt és fújt a szél.  Másfél órát kellett várnom rá, de nem volt kedvem hazasétálni a Porto Antico-ból. Ezért hát kiültem a reggeli napsütésbe és akkor megvilágosodtam! Imádom ezt a várost és imádok itt lenni! Hogy miért? Mert….

  • Olaszországban van, a tenger mellett van, a hegyekben van, tehát minden ami csak kell nekem.
  • Olasz kaja (ezt nem fejtem ki bővebben, úgyis tudjátok).
  • Egy családnál lakok, akik főznek-mosnak rám, kényelmesen élek és van Sky tv.
  • Vannak nagyon jó barátaim, akikkel mindent meg tudok beszélni.
  • Könnyen szereztem új barátokat, akikkel majd lassan meg fogom tanulni a nyelvet.
  • Genova városa gyönyörű, tele van rejtélyes utcákkal, sikátorokkal, a Viccoliban imádok elveszni.
  • Nagyon jó boltok vannak.
  • A Porto Antico-ban mindig süt a nap, ha lesétálok oda egyből jó kedvem lesz.
  • Közel van a Cinque terre, San Remo,  a Dél-Franciaországi partvidék, Milano, Pisa, Velence stb…
  • Ha mégis bármi nem tetszenek, könnyen haza tudnék menni.

A bejegyzés trackback címe:

https://timigenovabanvan.blog.hu/api/trackback/id/tr633310239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stefimari 2011.10.21. 13:14:05

Szia Timi!
Megkaptuk a lapodat, köszi szépen. Körbeküldtem a csapatnak. Nagyon irigyellek! :-) Csuda jó dolgokat olvasok és látok a blogodban. Örülök, hogy jól érzed magad, és hogy ilyen tudatosan teszed, amit szeretnél. :-) Sok puszi és jó időt! Stefi

Timi from Genova 2011.10.21. 17:50:03

@stefimari: Nagyon szépen köszönöm Stefi, én is örülök, hogy itt vagyok, hiszen sok új benyomás ért, főleg a gyereknevelés terén, és küzdök a problémákkal, de egyre jobb leszek a megoldásukban. Örülök, hogy írtál :) Puszi
süti beállítások módosítása