2011.11.11 11:11:11 


Annyira szép ez a dátum, már nagyon vártam, hogy bekövetkezzék. Azt kell mondjam, ahhoz képest amit vártam, sokkal jobb napom volt.

Tudom, hogy azt írtam, nem ünneplem a szülinapomat idén, de a barátaim szeretete és figyelme annyira jól esett tegnap, hogy meggondoltam magam. Facebookon több mint 150 köszöntést/levelet kaptam, sms-ből is volt jópár mind az olasz, mind a magyar számomra, volt aki felhívott és volt aki átjött hozzám felköszönteni J

Az ideiglenes családom is nagyon kedves volt velem, Bianca sütött nekem almás tortát, ami természetesen isteni volt, a nagymama pesto-t csinált, kaptam ajándékba egy gyönyörű sálat. Este áthívtam Bettit és Tündét és készítettem nekik vacsit (Zsóka sajna nem jött mert lebetegedett).  Bianca kisebb szívrohamot kapott, amikor közöltem vele, hogy Bolognai-s pizzát csinálok, nem tudták feldolgozni, hogy miért teszek Bolognai szószt a pizzára (Azért, mert finom!!!), aki volt a búcsúbulimon, az tudja :D  Csináltam még tejbegríztortát, most ez lett az új specialitásom, azért mert könnyű, egyszerű és nagyon finom! A szülők sajnos nem tudtak otthon enni velünk, mert előadás volt este a színházban és dolgozniuk kellett, csak fél éjfélre jöttek haza. Ekkor megindultunk Tündével az éjszakába, és találkoztunk az olasz haverjainkkal, akik személyesen is felköszöntöttek és elhalmoztak sok-sok vodka-limonádéval, én meg vittem nekik tortát. A Moretti egy olyan hely, ahol az emberek este találkoznak a barátaikkal, nem kifejezetten bulihely, csak egy bár, viszont ott van a legjobb hangulat a városban, én tegnap este rengeteg új és érdekes emberrel találkoztam és nagyon élveztem, hogy olaszul beszéltem mindenkivel egész este.

Köszönöm tehát mindenkinek, aki gondolt rám, ilyenkor érzem igazán, hogy azért valamit jól csináltam és büszke lehetek, hogy ennyi barátom van! Köszönöm Nektek!

A bejegyzés trackback címe:

https://timigenovabanvan.blog.hu/api/trackback/id/tr393372703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása