Itt van az ősz, itt van újra...

 2011.10.06. 15:44

 Ma lehűlt a levegő és a következő napokban beköszönt hozzánk az igazi ősz. Az időjárással együtt a kedvem is megváltozott kicsit.

Azon kívül, hogy egy gyönyörű országban vagyok, más előnyei is lesznek annak, hogy eljöttem Genovába. Ezek előtt sosem foglalkoztam gyerekekkel, mert nem tudtam megtalálni velük a közös nyelvet. Itt Pissi kívül más gyerekekkel is találkozom nap mint nap, és idővel megtapasztalom, hogy a jövőben én hogy és hogy nem akarom majd nevelni a gyerekemet. Márha lesznek, mert  az utóbbi pár nap teljesen elvette a kedvemet a gyerekektől, tényleg maximális rispect minden anyának és apának, akik gyereket bevállalnak!! Anyu, nem tudtam, hogy mi is ilyen idegesítően és bután viselkedtünk, nagyon örülök, hogy sikerült életben tartanod az évek során és nem fojtottál bele egy kanál vízbe!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://timigenovabanvan.blog.hu/api/trackback/id/tr183282834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bori07 2011.10.07. 15:28:51

ajjaj, mit művelt/ek? Ne kímélj!

Timi from Genova 2011.10.07. 18:09:36

@Bori07: Jajj hosszú sztori, nem akarok panaszkodni. De 1-2 napon belül megoldjuk. Erősen kell fogni a gyerekeket, ennyi!!
süti beállítások módosítása