Október 13.

 2011.10.13. 21:39

 Ma van az a nap, amikor végre ettem házi készítésű pizzát! Ezt meg kell ünnepelni!! Mondjuk az én Tesco-s alapú bolognai pizzám 10* jobb, de azért szép próbálkozás volt Bianca!

Az internetem ügye tovább búrjánzott, már nem tudom kontrollálni a dolgokat, el kell fogadnom, hogy Giulio ezt sosem fogja megoldani és nem lesz normális netem amíg haza nem megyek.

Ezen kívül ma volt az International Suit Up! day, aki nézi a HIMYM-t, az tudja, miről van szó (ki kell öltözni és kész). Természetesen nagy fanként én is kiöltöztem, és bizonyítván ezt csináltunk pár képet a csajokkal a Piazza De Ferrari-n.

Tegnap egyébként tökjó bulit csaptunk, Tündénél kiültünk a tetőteraszra, amit nagyon élveztünk, sok olasz, erasmusos, sok bor és popcorn. Elsőosztályú Tetőbuli volt :)

A bejegyzés trackback címe:

https://timigenovabanvan.blog.hu/api/trackback/id/tr853301471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása