Bocsánat kedves rajongóim, kicsit eltűntem. Ennek az oka, hogy az okostelefonom teljesen lefoglalja az időmet és ezzel egyébként a barátaim agyára is megyek. Najó, csak viccelek, igazából annyi dolgom van, hogy nem érek rá megírni magasröptű gondolataimat, nem akarok sosem a házban maradni, hanem amint lehet, megyek ki a szabadba, a napsütésre, a tengerpartra!

Nizza: Így az év végére sikerült eljutnom a Francia Riviérára is, össze akartam hasonlítani, mi a különbség a francia és az olasz oldal között. Jelentem, semmi! Mindkettő csodálatos J Még az év elején megismerkedtem a CouchSurfing segítségével egy magyar sráccal, Steve-el, aki Marseilles környékén dolgozik és azóta tervezgettük, hogy találkozni fogunk, végre most kivitelezhetővé is vált a terv. Péntek este a munka után felültem a vonatra és 3 óra múlva Nizzában voltam, az út már megint gyönyörű volt, végig az olasz riviérán! Sajnos szombaton nem volt valami jó időnk, a felhők nagyban zavarták a jó képek készítését, de azért sikerült találnunk egy-két szép helyet így is. Nizza nagyon aranyos, olasz-francia város, tele turistákkal és bárokkal, éttermekkel és strandolókkal, gazdagokkal és szegényekkel. Engem megragadott a hangulata, el tudnék ott tölteni egy kis időt, viszont még mindig nem vagyok kibékülve a francia nyelvvel, számomra megtanulhatatlannak tűnik :/ Steve nagyon jófej srác, nagyratörő ám megvalósítható álmokkal, kicsit irigylem is őt, és biztos vagyok benne, hogy Neki sikerül majd valóra váltania őket. Mint külföldön élő magyar, ő is azt vallja, hogy nincsen értelme visszatelepülni Magyarországra, ha nekiindul az ember, külföldön lehet érvényesülni és olyan életkörülményeket teremteni, amelyek emberhez méltóak sőt, átlagon felüliek. Ezt a gondolatot próbálom meg mindig rögzíteni a fejemben, csak hogy el ne feledjem, amikor vissza kell mennem egy hónap múlva kis Hazánkba…

Itt  a   nyár!

Vége a sulinak, vége az én sulimnak, vége Pissi sulijának, vége a szabadságomnak J Megcsináltam az olasz B2 tesztet, és egészen jól sikerült, ez azt jelenti, középfokon beszélek olaszul. Annyira nem is rossz azért J

Az olaszok szerint évek óta ez a legszarabbul kezdődő nyár, ugyanis nem tudhatod, hogy aznap esni fog-e az eső vagy megpusztulsz a kánikulában. Ezt én is érzékeltem, egyszerűen nem lehet tervezni előre programokat, mert sosem tudhatom, hogy alakul az aznapi időjárás. Én már hetek óta elkezdtem a Napozás-projektet, így kellemes alap-barnaságom van, az ismerősök lépten-nyomon megdicsérnek, hogy milyen jó nekem, hogy Hawaii-on jártam :DSzisztematikusan kell ezt csinálni, elkezdeni minimum 30 faktorok krémmel, majd 20-assal folytatni és végül jöhet a kókusz illatú napolaj! Ez az én stratégiám, a színem gyönyörű, de sosem égtem le! Reméljük a bőrrák is elkerül majd J Sajnos a hét közben nem nagyon akad alkalom arra, hogy lemenjünk a strandra, a hétvégén meg mindig rossz az idő. DE most hétvége különleges volt, mert szerencsénk volt az idővel, és szabadok is voltunk! Sajnos Zsóka barátnőnk nem lehetett velünk, mert sürgős érettségije volt Magyarországon (emelt olaszt csinált, az írásbelije 80% a szóbelit nem tudjuk, de biztos nagyon jó lett!!!), de itt járt Dorka bátyja, így azért hoztuk a 4-es alapfelállást. Péntek este szokásosan jót buliztunk a városban, most volt az első olyan este, amikor azt éreztem, hogy tényleg itt a nyár, és egy csodaszép mediterrán városban lakok J Egy szál papucsban és pólóban táncoltuk végig az estét a Banano Tsunamiban majd a 261-ben és egyesek állítása szerint hajnali 5-kor értünk haza, miután megfürödtem a Piazza Corvetto virágágyásának locsolórendszerében,  wow!! Jólvan na, meleg volt!

Szombaton Dorka és Balázs elmentek Portofino-ba, mi meg Zsófival kimentünk Camogliba a beach-re, majd a testvérpár is csatlakozott hozzánk. Annyira meleg volt, hogy a bikini is lefolyt rólam, a víz hőmérséklete viszont most érte el az optimális határt, végre nem sziszegve mentünk a vízbe, hanem örömködve! Gyerekek, ez hiányzik Magyarországról, a tenger! Higgyétek el, az emberek sokkal boldogabbak lennének, ha hétvégén a jó kis pacalebéd után le tudnának menni a partra és a napfényben fürdőznének! Ha miniszterelnöknek akarnék indulni, én biztos azzal kampányolnék, hogy ha engem választanak meg, akkor bevezetem Magyarországra a tengert!!! Imádom ezt az érzést, hogy gondolok egyet és egy óra múlva már lent is vagyok a festőien szép Camogli homokos-kavicsos tengerpartján!

Mostantól a blogom tele lesz utalásokkal arra, hogy miért nem akarok hazamenni és miért akarok itt maradni, ezért előre is bocsánatot kérek, de ahogy közeledik a VÉG, egyre rosszabbul érzem magam, nem akarom itt hagyni szeretett városomat és a barátaimat L

A héten nem csak a nyár kezdődött el, de a FOCI EB is, és mint tudjuk, az olaszok eléggé élen járnak ebben a témakörben. Hál’istennek a magyarok nincsenek bent az EB-ben, különben nagy dilemmában lennék, kinek szurkoljak J Egy nagy probléma van, amit egyszerűen nem is tudok megmagyarázni: Genovában nincsenek szabadtéri kivetítős helyek, ahol az emberek együtt nézhetnék a meccseket! Pesten kimész a Szabadság térre és minimum 3-400 olasz/spanyol/portugál/angol drukkert találsz (nem tudom, hogy hoztam létre ezt a becslést), míg itt…semmi. Be lehet menni a mini kocsmákba vagy otthon! NA, látjátok, nem vagyok negatív mindig, most írtam egy pozitívumot Budapestre :D  Valószínűsítem, hogy az EB ideje alatt ezért sokat fogunk tanyázni Cristiano-ék lakásában, mivel nekik van egy elég nagy tv-jük és egyébként is, mindig náluk gyűlik össze a nép. Vasárnap este volt az olasz-spanyol meccs, ház az gyerekek, megért egy misét! Dorka-Balázs-Én átmentünk Crishez 3 doboz pizzával és innivalóval, azt hittem csak mi leszünk. Ellenben a lakás már tele volt az olasz barátainkkal, voltunk kb 12-en, ami abban a mini lakásban elég nagy szám! Ahogy Tünde mondta, már csak a fiúk gólreakciója miatt is megérte elmenni, a folyamatos kommentárok a bíróra és a spanyol csapat még csak hagyján volt, de amikor az olaszok belőtték a gólt, a fiúk önkívületi állapotban kerültek, ordítottak, sikoltoztak, ölelkeztek, mi meg szakadtunk a röhögéstől!

 

Forza Azzurri!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://timigenovabanvan.blog.hu/api/trackback/id/tr114579254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása