Rosamaria 9 éves!

 2011.10.23. 12:55

 A héten semmi említésre méltó nem történt, a gyerek nagyon stresszes volt a pénteki bulija miatt, ugyanis október 21-én 9 éves lett. Pissi és az ex vőlegénye, Fede együtt tartották a szülinapjukat és meghívták az egész osztályt. Pénteken Biancával, Zsófival és Zsófi szüleivel elmentünk a sulihoz felszedni az egész osztályt, majd onnan csoportosan átvonultunk a buli helyszínére, ami egy aranyos étterem volt a Castelletto-ban (előkelő kerület Genovában, a hegyen). 21 kisgyerek plusz 2 bébiszitter plusz 5 felnőtt volt jelen a rendezvényen. Először ettünk, nagyon finom volt a pesto-s lasagna, rákaptam nagyon, lehet majd otthon is fogok ilyet csinálni! Aztán volt sima lasagna, amiből mi nem kaptunk, majd pizza. Ezt az evészetet ne úgy képzeljétek el, mint nálunk otthon, itt mini adagok vannak, bébi adagok, és azzal is jól laknak a gyerekek. Nem ettünk valami sokat, de az finom volt.  Ezek után elkezdtek játszani, az én reszortom volt a kislányok kifestése. Még sosem csináltam ilyet, de azt kell mondjam, egészen jól sikerültek a kiscicák-pillangócskák-kutyuskák és virágocskák. A nap végére tetőtől-talpig csillámporos voltam. Zsófi origamizott velük, Giulio pedig a fiúkkal játszott. Apukám úgy viselkedett a többi kisgyerekkel mint a sajátjaival, kiabált velük, rendezkedett állandóan, kiállította a gyerekeket a játékból ha valami rosszat csináltak stb. Nem nagyon tudom ezt a hangnemet tolerálni, de úgy látszik mások sem, mert Claudia (Fede anyukája) is rászólt Giuliora, hogy fejezze már be a kiabálást.
Ezek után kibontották a gyerekek az ajándékokat, Fede csomó legót, Rosamaria pedig csomó Hello Kitty-s cuccot kapott. A torta felszeletelése az utolsó mozzanata volt a bulinak, Rosa tortáját Bianca sütötte, és isteni finom volt, sima piskóta bevonva étcsokival, Fede tortája pedig marcipános volt, imádtam mindkettőt! Végre sikerült képet csinálnom az egész családdal, meg tudom végre mutatni, kikkel is élem az életem. Nagyon örültem hogy Lorenzo és a nagymama is végre megjelent egy eseményen.
Este hazajöttünk és a mi ajándékainkat itthon adtuk át az ünnepeltnek, én vettem neki egy macis csillogós téli kesztyűt a H&M -ben plusz Kinder Pinguihez hasonló csokit. Giulio azonnal kiakadt, hogy a gyerek ilyet nem ehet (....) de mondtam neki, hogy egyszer egy héten csak belefér, erre rábólintott. Nagyon sajnálom a kislányt, hogy ennyire korlátozzák és nem engedik enni sem, még a szülinapján sem. A lényeg hogy örült az ajándékomnak és nagyon élvezte ezt a napot. Ilyenkor szeretem a gyerekeket, amikor sokan vannak és aranyosan játszanak.

Szombaton elmentünk shoppingolni Zsófival és véééégre megtaláltam a cipőt, amit kerestem, vettem egy tökjó meleg Adidas városcirkáló sportcipőt :) (Az élet apró örömei)

A bejegyzés trackback címe:

https://timigenovabanvan.blog.hu/api/trackback/id/tr863323728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bori07 2011.10.23. 14:06:45

Azért ez durva, h egy csokit nem ehet meg a szülinapján...

stefimari 2011.10.24. 11:42:53

Hát igen! Aki a tenger mellett élhet, élvezheti az olasz család temperamentumát, a jó időt, és ilyen csini, annak "semmi említésre méltó nem történik" . :-)Tetszik a cipőd, de a szőnyeg is latta. :-)Donald papáról nem is említve egy szót sem.

Timi from Genova 2011.10.24. 12:42:14

Az egész lakás ilyen giccs, direkt Dagobert bácsival csináltam a képet :P

eJuditta 2011.10.25. 21:33:41

jézusom sportcipő, Timi :D rád sem ismerek, azt hittem magassarkúban is lehet városban nyargalni :)

Timi from Genova 2011.10.26. 11:13:05

@eJuditta: Igen Juci lehet nyargalni, de nem érdemes :D Genova a sportcipők városa lesz (számomra)
süti beállítások módosítása